domingo, 11 de noviembre de 2012

VAGA GENERAL DEL 14-N


Manises, 11 de novembre de 2012

VAGA GENERAL DEL 14-N
(en valencià)

Per al 14 de Novembre està convocada per més de 150 organitzacions representatives de la societat civil, una vaga general. Aquesta vaga general es fa també a Portugal, Italia i Grecia.

Les raons són molt clares: 5 milions de parats, deterioració brutal de l’educació i l’assistència sanitària; la reducció de salaris dels treballadors i empleats públics, creix l’atur i reduixen les prestacions, els joves estan comdenats a l’atur (més del 52%),  pèrdua de capacitat de negociació en els convenis, oblit de les persones dependents (retalls en l’aplicació de la llei de la Dependència), amnisties fiscals als defraudadors, pujades d’impostos, estan espentant a milers de families a l’exclusió social, eliminació de drets civils i democràtics, i en definitiva, el desmantellament planificat de l’Estat del Benestar.

Cal una altra política, i aquesta és possible: Exigim un canvi radical en l’orientació de les polítiques  que s’estan aplicant per enfrontar-se a la crisi tant a Europa com a l’estat espanyol.  Volen una política que prioritze la reactivació econòmica i la creació d’ocupació.

Per aquets motius i per molts altres més, participa en la vaga del 14 de Novembre


(en castellà)

Para el día 14 de Noviembre está convocada por más de 150 organizaciones representativas de la societat civil, una huelga general. Esta huelga general se realizará también en Portugal, Italia y Grecia.

Las razones están muy claras: 5 millones de parados, deterioro brutal de la educación y la asistencia sanitaria, la reducción de salarios de los trabajadores y empleados públicos, crece el paro y se reducen las prestaciones, los jóvenes están condenados al paro (más del 52%),  pérdida de capacidad de negociación en los convenios, olvido de las personas dependientes (recortes en la aplicación de la ley de la Dependencia), amnistias fiscales a los defraudadores, subidas de impuestos, están empujando a miles de familias a la exclusión social, eliminación de derechos civiles y democràticos, y en definitiva, el desmantelamineto planificado del Estado del Bienestar.

Es necesario otra política, y ésta es posible: Exigimos un cambio radical en la orientación de las políticas  que se están aplicando para enfrentarse a la crisis tanto en Europa como en el Estado español. Queremos una política que priorice la reactivación económica y la creación de empleo.

Por estos motivos y por otros motivos más, participa en la huelga del 14 de Novembre