viernes, 13 de mayo de 2011

Al Tall ens ofereix: "Romanç contra Camps"

Al Tall ens ofereix: "Romanç contra Camps"


Amigues i Amics, ja podeu vore el vídeo del 'Romanç contra Camps'. Ara

a difondre'l.

Podeu veure el vídeo de la nova cançò en youtube:

http://www.youtube.com/watch?v=QAtyOxONJUs&feature=channel_video_title

Podeu entrar al perfil d'AlTall:

http://bit.ly/iGl6f7 o http://on.fb.me/iByGXx #novoteucamps Al Tall

...
Identifícate / RegístrateJueves 12 de mayo de 2011 Contacta con levante-emv.com
RSS

NOTICIAS

Comunitat Valenciana


Al Tall entra en campaña. El veterano grupo de folk en valenciano Al Tall ha irrumpido en la campaña electoral con un "Romanç contra Camps", difundido ayer por internet, en el que cantan 18 razones para no votar al candidato del PP. Es Al Tall en estado puro.

PACO CERDÀ VALENCIA Si bien el conseller Font de Mora -poeta con dos libros publicados- ha incumplido el encargo presidencial de ponerle letra al pasodoble que Adam Ferrero le compuso al jefe del Consell, Francisco Camps podrá satisfacer su ego musical y tendrá su propio romanç musicado y con videoclip incluido. Eso sí: no será de su agrado. La canción se la ha compuesto el emblemático grupo Al Tall, que ayer colgó el videoclip en internet bajo el nombre Romanç contra Camps. La pieza, con un tono duro y satírico, ansía convertirse en el éxito musical de esta sosa campaña electoral y busca influir en los votantes con un mensaje directo: "Valencians i valencianes, / no voteu Francisco Camps / que vos farà eixir per cames/ de la llengua que parleu / i la llar dels vostres pares".
La canción usa una melodía tradicional que los Al Tall aprendieron en Borriol y que hablaba de los miracles de Sant Vicent. Ahora, esta base musical, acompañada de laúd, guitarra, dolçaines y percusión menor, sirve para armar una canción narrativa en la que se acusa a Camps de querer "soterrar la nostra llengua i penjar-la en la paret del museu de la indecència". El romance también critica la "brutal persecució a Acció Cultural" y dice que Camps "mai no ha volgut escoltar a les víctimes del metro", mientras que sí se ha afanado en "atendre els seus amics i ofrenar a Espanya glòria". Sus amigos "xorissos i presidiaris" y los gastos en l'America's Cup, la visita del Papa, la Ciudad de las Artes y las Ciencias o el circuito urbano de Fórmula 1 son otras críticas que recoge este romanç de melodía mansa.

Al Tall también cuestiona en esta especie de himno tradicional antipepero los "barracones" educativos y el "ahogo" de la sanidad pública, así como los impagos de la Generalitat y la desatención a los dependientes. Es un totum revolutum contra la gestión de Camps al que le ponen voz Vicent Torrent, Manolo Miralles, Enric Banyuls y Maribel Crespo, que en el videoclip aparecen en la azotea de un edificio con vistas a Valencia y en el que se alternan imágenes sobre el metro, TV3 o el Bigotes.

Vicent Torrent, alma máter de Al Tall y compositor de la letra y la música del romanç, afirma que "lo que esta canción consiga influir en los votantes es menos importante que alzar la voz y dejar patente, por una cuestión de dignidad, que hay una parte del país que estamos muy cabreados, porque consideramos que [con la gestión del PP] se han hecho barbaridades". Su compañero Miralles añade: "Queremos mover conciencias y llamar a que la gente vote, porque la situación es grave". El Romanç contra Camps puede verse en la web de Youtube. Los ciudadanos pueden enviar otras razones, con forma o no de estrofa, para no votar a Camps al Facebook y el Twitter que tiene Al Tall. De los creadores del Tio Canya y su mítica canción, ahora llega el romanç de Camps el "pecador".

martes, 10 de mayo de 2011

Nota de premsa rotonda pont de PETERMA APM MANISES

 www.manisesapm.com Manises, 9 de maig de 2011




APM exigeix que s'enderroque el mur de la rotonda que hi ha a l'entrada del pont de Paterna per ser un perill per a la conducció



L'Agrupament Progressiste de Manises (APM) exigeix que s'enderroque el mur de formigó que s'ha aixecat dins de la rotonda que hi ha just abans del pont que uneix la ciutat amb Paterna. Per a APM aquest mur circular suposa un perill per a la conducció, ja que no deixa veure si vénen altres vehicles en sentit contrari.



La rotonda està ubicada al final de la costera del carrer de Rafael Valls i dóna accés al pont que creua el Túria. El mur que té al centre fa més d'un metre d'alçada i impedeix els i les conductores que entren a Manises provinents de Paterna saber si altres vehicles han entrat a la rotonda, cosa que incrementa les probabilitats d'accident. Cal recordar que fa un mesos ja va morir un motorista en aquell mateix punt, quan encara no s'havia alçat la nova estructura.



Per aquest motiu APM exigeix l'enderrocament del mur i que la rotonda de Manises quede com la que hi ha a l'altra banda del riu, al terme de Paterna, que compta amb una font al centre, però que permet la visió de tots els seus accessos.


Jesús Borràs

Portantveu d’APM

Telèfon de contacte: 649 13 2211